مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 04:352015-01-27حوادث

کاروان اشرار مسلح در جنوب شرق متلاشی شد


مرزبانان هنگ مرزی جکیگور شهرستان سرباز در عملیاتی موفقیت آمیز از ورود کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح به داخل کشور جلوگیری و آنان را مجبور به فرار به داخل خاک کشور همسایه کردند.

- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوجستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور شهرستان سرباز در عملیاتی موفقیت آمیز از ورود کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح به داخل کشور جلوگیری و آنان را مجبور به فرار به داخل خاک کشور همسایه کردند.

سردار رهام بخش حبیبی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: تعدادی از قاچاقچیان و اشرار مسلح در قالب یک کاروان عصر امروز از طریق مرزهای جنوب شرق کشور قصد ورود به داخل مرز ایران را داشتند که با اقدام سریع و هوشیاری نیروهای هنگ مرزی جکیگور زمین گیر و متواری شدند.

وی بیان کرد: نیروهای هنگ مرزی جکیگور با انجام کار اطلاعاتی از قصد اشرار و قاچاقچیان مسلح برای ورود به داخل کشور مطلع شدند و با اقدام سریع مسیرهای احتمالی ورود این کاروان را تحت کنترل قرار دادند.

وی اظهار داشت: اعضای این کاروان هنگام ورود به محدوده مرز با مرزبانان کشور درگیر شدند که در این درگیری به سبب آتش سنگین و مقتدرانه مرزبانان تعدادی از اشرار و قاچاقچیان کشته و زخمی شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: پس از پاکسازی کامل منطقه درگیری تلفات کاروان قاچاقچیان و اشرار مسلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان اشرار مسلح در جنوب شرق متلاشی شد

کاروان اشرار مسلح در جنوب شرق متلاشی شد