مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 02:252015-01-26سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: شورای نخبگان قزوین ایده ها را به تجاری سازی سوق دهد


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شورای علمی نخبگان می تواند ایده های خوب با قابلیت تجاری سازی را به سمت تولید و اشتغال هدایت کند.

- " از قزوین، منوچهر مهرام در نخستین جلسه شورای علمی نخبگان این استان که دوشنبه شب در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آنچه در آیین نامه شورای نخبگان علمی مطرح شده است به نظر می رسد هدف از شناسایی، جذب و ساماندهی نخبگان استانی، استفاده از این سرمایه های ارزشمند به عنوان پشتوانه فکری استان است.

وی افزود: با توجه به اینکه هر یک از نخبگان نظریاتی برای ارائه و اجرا دارند، نیاز است مجموعه نخبگان یک بانک ایده در حوزه های مختلف مورد نیاز استان جمع آوری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: در بسیاری از موارد علت خروج نخبگان از استان این است که راه اجرایی کردن ایده های خود را به درستی نمی دانند بنابر این هدایت نخبگان به سمت شرکت های دانش بنیان موجب می شود استفاده صحیحی از ایده نخبگان صورت گیرد.

مهرام ادامه داد: شورای علمی نخبگان این امکان را دارد که برای ممیزی ایده های نخبگان مؤثر باشد زیرا می تواند ایده های خوب با قابلیت تجاری سازی را به سمت تولید و اشتغال هدایت کند.

وی عنوان کرد: حضور استاندار و معاون برنامه ریزی در شورای علمی نخبگان استان به دلیل اینکه می تواند نقش یک کارفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: شورای نخبگان قزوین ایده ها را به تجاری سازی سوق دهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: شورای نخبگان قزوین ایده ها را به تجاری سازی سوق دهد