مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 21:552015-01-26بين الملل

نتانیاهو از رسانه ها خواست دست از سر خانواده اش بردارند


در پی افشای برخی اسناد قضایی بر ضد همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در اوج مبارزات تبلیغاتی برای انتخابات پارلمانی آتی این رژیم، نتانیاهو روز دوشنبه در صفحه فیسبوک خود از رسانه ها خواست دست از سر خانواده وی بردارند.

بر اساس این گزارش؛ برخی از رسانه های اسراییل روز دوشنبه بخشهایی از گزارش تهیه شده توسط دو تن از کارمندان سابق اقامتگاه اصلی نخست وزیر اسراییل را منتشر کردند که در آنها سارا نتانیاهو به رفتار توهین آمیز متهم شده است.

در سالهای اخیر مرافعه قضایی میان همسر نتانیاهو و برخی از کارکنان اقامتگاه نخست وزیری اسراییل بهانه خوبی به دست برخی از رسانه های اسراییل داده است تا در این باره افشاگریهایی انجام دهند.

دادگاه کار بیت المقدس دسامبر گذشته با درخواست بنیامین نتانیاهو برای موکول کردن پیگرد قضایی همسرش به بعد از انتخابات پارلمانی هفدهم مارس آینده موافقت کرد.

بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه در صفحه فیسبوک خود نوشت: quotation mark من در این جا به صریح ترین شکل ممکن تاکید می کنم آنهایی که می خواهند به درستی سیاست های من را مورد انتقاد قرار دهند، حق این کار را دارند اما بهتر است که خانواده من را راحت بگذارند quotation mark .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو از رسانه ها خواست دست از سر خانواده اش بردارند

نتانیاهو از رسانه ها خواست دست از سر خانواده اش بردارند