مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 20:402015-01-26فرهنگي

امکان مشاهده فیلم سینمایی آنلاین با قابلیت تنظیم کیفیت پخش هوشمند فراهم شد


سایت آپارات همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، «آپارات فیلیمو» را برای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی ایران و جهان رونمایی کرد.

- سایت آپارات همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیمو را برای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی ایران و جهان رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی خبرگزاری دانشجو "، طی دهه های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده ای رو به افزایش بوده است، از ساخت نخستین فیلم ها و پخش آن توسط دستگاه آپارات بر پرده سینماهای قدیمی گرفته تا دنیای تلویزیون های 3 بعدی، DVDها و ابزارهای هوشمند و اکنون همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیمو برای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی برتر ایران و جهان، اقدام به پخش آنلاین آنها کرده است.

این خدمات بر بستر وب سایت آپارات به عنوان بزرگ ترین و سریع ترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور ارائه شده و کاربران به راحتی می توانند فیلم های مورد علاقه خود را با استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون های هوشمند مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مشاهده فیلم سینمایی آنلاین با قابلیت تنظیم کیفیت پخش هوشمند فراهم شد

امکان مشاهده فیلم سینمایی آنلاین با قابلیت تنظیم کیفیت پخش هوشمند فراهم شد