مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 20:202015-01-26اقتصادي

معاون فرماندار نهبندان: 83 درصد تعهد اشتغال نهبندان محقق شده است


معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار نهبندان گفت: 83 درصد تعهد اشتغال نهبندان محقق شده است - " از نهبندان، عباس ابراهیمی امشب در جلسه کمیته اشتغال شهرستان نهبندان اظهار کرد: 83 درصد تعهد اشتغال شهرستان محقق شده است و باقیمانده آن تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی افزود: بانک های شهرستان بر اساس سهمیه ابلاغی مشکلی در پرداخت تسهیلات اشتغال به افراد متقاضی و معرفی شده ندارند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار نهبندان ادامه داد: 57 درصد جمعیت شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند که 64 درصد بهره برداران کشاورزی با توجه به مشکلات کشاورزی و خشکسالی های چندین ساله تسهیلات دریافت کرده اند.

ابراهیمی به ظرفیت بالای نهبندان در حوزه معادن اشاره کرد و گفت: ایجاد کارخانه و کارگاه فرآوری سنگ در شهرستان به ایجاد اشتغال پایدار کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تکمیل و ایجاد زیرساخت ها در شهرستان به جذب سرمایه گذار کمک می کند و هدف از گازرسانی به نهبندان هم ایجاد و تکمیل زیر ساخت ها است و این موضوع به طور ویژه توسط مسئولان استانی و شهرستانی در حال پیگیری است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار نهبندان افزود: با توجه عدم رغبت سرمایه گذار بخش خصوصی به دلیل عدم وجود زیرساخت ها در شهرستان نیاز است که شرکت های دولتی برای سرمایه گذاری در نهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار نهبندان: 83 درصد تعهد اشتغال نهبندان محقق شده است

معاون فرماندار نهبندان: 83 درصد تعهد اشتغال نهبندان محقق شده است