مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 18:072015-01-26حوادث

حریق گسترده در خیابان طالقانی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده یک ساختمان اداری در پایتخت خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 15:57 امروز حادثه حریق در یک ساختمان اداری به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان 3 ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی ، نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه واقع در خیابان بهار نبش خیابان طالقانی اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه دوم یک ساختمان اداری 6 طبقه رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کانون حریق انباری مملو از حریق و مواد قابل اشتعال بود، گفت: دود زیادی نیز طبقات بالایی این ساختمان را دربرگرفته و موجب محبوس شدن ساکنان در میان دود شده بود که آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه بلافاصله عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات 17 نفراز افراد حاضر در این ساختمان اداری را به پشت بام هدایت کرده و پس از آنکه شعله های آتش به طور کامل مهار و اطفا شد آنان را به بیرون هدایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق گسترده در خیابان طالقانی

حریق گسترده در خیابان طالقانی