مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 15:572015-01-26سياسي

«شانه بر موی سپید» رونمایی می شود


کتاب «شانه بر موی سپید» نوشته پژمان موسوی که روایتی است از ماندگاران فرهنگ و هنر ایران، روز پنج شنبه در مراسمی با حضور اهل فرهنگ رونمایی می شود.

- کتاب شانه بر موی سپید نوشته پژمان موسوی که روایتی است از ماندگاران فرهنگ و هنر ایران، روز پنج شنبه در مراسمی با حضور اهل فرهنگ رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم رونمایی از کتاب شانه بر موی سپید که پنج شنبه (9 بهمن ماه) از ساعت 16 تا 19 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود، بنا بر اعلام، احمد مسجدجامعی، عبدالرحیم جعفری، سیدفرید قاسمی، ایرج پارسی نژاد، محمد بقایی ماکان و فریدون مجلسی سخن می گویند و نماآهنگ هایی هم پخش می شود.

کتاب شانه بر موی سپید مشتمل است بر گلچینی ویراسته از ویژه نامه های ماندگاران روزنامه شرق.

ماندگاران عنوان صفحاتی بود که در قالب پرونده هایی مطبوعاتی، در خلال سال های 89 تا 92، گاه در صفحات لایی و گاه در ضمیمه روزهای پنج شنبه روزنامه منتشر می شد و در هر شماره به بررسی کارنامه کاری یکی از شخصیت های فرهنگی و هنری کشور می پرداخت و در کنار آن بزرگداشتی بود برای یک عمر فعالیت حرفه یی شخصیت مورد بحث.

در معرفی این کتاب همچنین عنوان شده است: رحیم معینی کرمانشاهی، مه لقا ملاح، مظاهر مصفا، احمد منزوی، توران میرهادی، نوش آفرین انصاری، پرویز شهریاری، منوچهر ستوده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شانه بر موی سپید» رونمایی می شود

«شانه بر موی سپید» رونمایی می شود