مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 14:172015-01-26سياسي

روایت سردار همدانی از نحوه تشکیل بسیج سوریه


جانشین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: مطمئن بودیم که اگر داعش امروز بغداد را تصرف کند، فردای همان روز در فکر حمله به ایران و تسخیر تهران خواهد افتاد، اما به حول و قوه الهی در عراق متوقف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سردار "حسین همدانی" در همایش نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی کانون بازنشستگان سپاه استان تهران با اشاره به برخی تحولات منطقه ای طی چند سال اخیر، این تحولات را ناشی از گسترش انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: روزگاری صدام از طرف دشمنان با ما درگیر شد و امروز هم امثال ابوبکر بغدادی؛ اما ما نباید از دشمن اصلی که استکبار و رژیم صهیونیستی است، غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه جبهه درگیری انقلاب اسلامی با دشمنان تا ساحل مدیترانه گسترش پیدا کرده است، افزود: شهادت "شهید تقوی" در سامرای عراق و شهادت "شهید الله دادی" در جولان سوریه به ما نشان می دهد امروز هم هنوز باب شهادت باز است، اما عرضش کم شده، ولی مرز درگیری ما تا شاخ آفریقا رسیده است.

این یادگار دفاع مقدس به عملیات الی بیت المقدس در سال 1361 اشاره کرد و افزود: رژیم اشغالگر قدس همان موقع با توجه به حساسیت ما به جنوب لبنان، به این منطقه حمله کرد و همان موقع فرزندی از انقلاب اسلامی به نام حزب الله لبنان در آنجا متولد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سردار همدانی از نحوه تشکیل بسیج سوریه

روایت سردار همدانی از نحوه تشکیل بسیج سوریه