مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 13:572015-01-26فرهنگي

پوسترهای بخش «نگاه نو» و «سینما حقیقت» رونمایی شد


سه پوستر بخش «نگاه نو» «سینما حقیقت» و «هنر و تجربه» سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با طرحی از طاها ذاکری و حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

- سه پوستر بخش نگاه نو سینما حقیقت و هنر و تجربه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با طرحی از طاها ذاکری و حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سه پوستر بخش نگاه نو ، سینما حقیقت و هنر و تجربه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با طرحی از طاها ذاکری رونمایی شد.

بخش سینما حقیقت مسابقه آثار مستند سینمایی به منظور تشویق فیلمسازان به تولیدات سینمایی مستند و توجه ویژه به تنوع موضوعی آثار مستند برگزار می شود.

از میان آثار مستند، 11 اثر از سوی هیات انتخاب برگزیده شد و جوایزی به بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین پژوهش و متن در این بخش اعطا می شود.

از همین رو به منظور استمرار سیاست های تشویقی در خصوص تولید آثار بلند مستند، دو اثر دریافت کننده جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش مسابقه ملی آثار بلند سینمایی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت ، به صورت مستقیم در این بخش پذیرفته شوند.

جعفر صانعی مقدم، عزیزاله حاجی مشهدی، پیروز کلانتری، حامد شکیبانیا و محمدحسین مهدویان هیات انتخاب آثار بخش مستند را بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوسترهای بخش «نگاه نو» و «سینما حقیقت» رونمایی شد

پوسترهای بخش «نگاه نو» و «سینما حقیقت» رونمایی شد