مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 13:472015-01-26سياسي

رفع معضل تکدی گری نیازمند همگرایی عمومی است


سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: معضل تکدی گری در جامعه باید با همگرایی های عمومی برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر،یونس رنجکش عصر دوشنبه در کمیته ساماندهی متکدیان استان گیلان با تأکید بر همکاری سازمان های مرتبط با ساماندهی متکدیان اظهار داشت: این معضل اجتماعی در راستای شرح وظایف دستگاههای اجرایی باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه بخشی از وظایف ساماندهی متکدیان بر عهده مردم است، افزود: باید با آموزش و معرفی این پدیده به عنوان یک معضل اجتماعی مردم را نسبت به کمک نکردن به اینگونه افراد آگاه کرد.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بیان کرد: فراگیری آموزش های همگانی در معرفی تکدی گری به عنوان یک ناهنجاری اجتماعی باید سرلوحه فعالیت ها باشد و بر این اساس نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.

دبیر کمیته ساماندهی متکدیان استان گیلان یادآور شد: دستگاههای اجرایی ساماندهی متکدیان باید بتوانند از ظرفیت رسانه های استان بهتر استفاده کرده تا مردم کمک های خود را به دست افراد نیازمند واقعی برسانند.

رنجکش همچنین در این جلسه بر ضرورت تشکیل منظم جلسات ساماندهی متکدیان در شهرستان ها و شناسایی افراد و باندهای سودجو و همچنین تجهیز امکانات مکان های استقرار موقت افراد بی سرپناه در شهرستان ها تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معضل تکدی گری نیازمند همگرایی عمومی است

رفع معضل تکدی گری نیازمند همگرایی عمومی است