مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 12:172015-01-26سياسي

فعالیت 200 شعبه مجمع خیرین در کشور


از زمان تاسیس مجمع خیرین سلامت در کشور تاکنون حدود 200 شعبه مجمع خیرین در کشور فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، سیدرضا نیری در دومین همایش مجمع عمومی خیرین سلامت استان گیلان، با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین سلامت از حدود شش سال پیش در کشور اظهار کرد: این مجمع به دستور مقام معظم رهبری و در راستای برطرف کردن مشکلات مردم راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه خیرین بیش از 3300 میلیارد تومان در بخش سلامت به مردم کمک کرده اند گفت: 2570 مرکز درمانی بهداشتی در کشور توسط کمک های خیرین احداث و یا تجهیز شده است.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه ملت ایران همواره در خدمت به همنوع خود پیشگام و پیشقدم هستند گفت: با کمک مردم و خیرین می توان به دولت در احداث پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا کمک کرد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای استان گیلان در عرصه بهداشت و درمان افزود: تاسیس بیمارستان فوق تخصصی بین المللی در استان و ارائه خدمت به همنوعان و کشورهای همجوار می تواند در توسعه گردشگری سلامت کمک کند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه دستورات الهی و انبیاء در جهت بهتر زیستن و سعادت دنیوی و اخروی انسانهاست گفت: این انسانها هستند که دنیا را می سازند بنابراین لازم است تمامی افراد جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 200 شعبه مجمع خیرین در کشور

فعالیت 200 شعبه مجمع خیرین در کشور