مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 11:572015-01-26اقتصادي

افتتاح پروژه های کمیته امداد آذربایجان شرقی با هزینه 49 میلیارد ریالی


مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه های مددجویی این سازمان با اعتبار 48 میلیارد و 934 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین دشتی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های دهه فجر این اداره کل گفت: در مجموع 165 پروژه مددجویی در این دهه افتتاح می شود که برای کل آن ها هزینه ای بالغ بر 48 میلیارد و 934 میلیون ریال صرف شده است.

وی ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر برای 325 نوعروس جهیزیه به ارزش پنج میلیارد ریال اهدا و برای 420 نفر نیز وام کارگشایی به مبلغ هشت میلیارد و 350 میلیون ریال اعطا می شود.

دشتی افزود: 417 طرح اشتغالزایی و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت به ارزش 123 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر به اجرا در می آید.

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی قالیبافی، دامداری، کشاورزی، کامپیوتر، قرآن، احکام، گلدوزی و خیاطی برای 215 مددجو خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان از بازدید مسئولان استانی از منازل مددجویان خبر داد و گفت: در دهه مبارک فجر مسئولان استانی از منازل 211 مددجوی تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید خواهند کرد.

وی توزیع ارزاق و کالا بین 250 مددجو، دیدار با 97 خانواده شهید، برگزاری پنج نمایشگاه تولیدات مددجویان، ایجاد چهار ایستگاه صلواتی و برگزاری 17 مسابقه فرهنگی و چهار مسابقه ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های کمیته امداد آذربایجان شرقی با هزینه 49 میلیارد ریالی

افتتاح پروژه های کمیته امداد آذربایجان شرقی با هزینه 49 میلیارد ریالی