مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 10:072015-01-26سياسي

تخفیف فروشگاه های شهروند در دهه فجر


مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به فروش ویژه این فروشگاه در ایام الله دهه فجر گفت: در این ایام مبارک 4 فروشگاه شهروند به بهره برداری خواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، قدرت الله گودرزی با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن ماه سال جاری با اعمال تخفیف های ویژه به استقبال ایام الله دهه فجر رفته ایم، گفت: به همین منظور در تمامی دپارتمان های فروشگاه های شهروند تخفیف 10 تا 35 درصدی به مناسبت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در ایام مبارک دهه فجر 4 فروشگاه جدید شهروند افتتاح می شود، افزود: فروشگاه های هفت حوض، میدان راه آهن، دارآباد و نفت شمالی به مناسبت روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در خصوص اینکه فروش ویژه دهه فجر تا آغاز جشنواره نوروزی شهروند ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این در حالیست که تا زمان شروع جشنواره نوروزی تا پایان سال جاری تمامی فروشگاه ها با خدمات دهی به شهروندان فروش ویژه خود را نیز خواهند داشت.

گودرزی با بیان اینکه با شروع ایام ا.

ساروز پیروزی انقلاب اسلامی حال و هوای عید نوروز نیز در فروشگاه های ایجاد شده است، یاد آور شد: همزمان با سایر سازمان و ارگان ها در فروشگاه های شهروند نیز با شیرینی و شکلات از شهروندان پذیرایی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف فروشگاه های شهروند در دهه فجر

تخفیف فروشگاه های شهروند در دهه فجر