مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 10:072015-01-26حوادث

80 متخلف فضای مجازی در خراسان شمالی دستگیر شدند


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 80 نفر در خصوص ارتکاب به تخلفات فضای مجازی در این استان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا مظاهری ظهر دوشنبه در نشست خبری، با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت های پلس سایبری در خراسان شمالی در سال جاری، اظهار داشت: پلیس فتای خراسان شمالی در سال جاری همانند سنوات گذشته اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با تخلفات فضای مجازی انجام داده است.

وی گفت: امسال در مجموع 78 مورد پرونده در خصوص تخلفات فضای مجازی در استان تشکیل شده که بیشتر این تخلفات نیز در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی، جرائم غیر اخلاقی و .

بوده است.

به گفته سرهنگ مظاهری همچنین که از ابتدای امسال تاکنون 80 نفر نیز در خصوص ارتکاب به تخلفات فضای مجازی در این استان دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی در خصوص فعالیت های پلیس آگاهی استان گفت: پلیس آگاهی استان با تلاش های بسیار در سال جاری موفقیت هایی نظیر افزایش کشفیات در زمینه های قتل، سرقت و .

داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال کشفیات سرقت در استان 14 درصد افزایش یافته است، افزود: به دلیل شرایط امن حاکم در استان، بسیاری از سرقت های رخ داده ناشی از کم توجهی شهروندان و احساس امنیت آنان بوده که ضرورت دارد در این زمینه شهروندان به حفاظت و حراست از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 متخلف فضای مجازی در خراسان شمالی دستگیر شدند

80 متخلف فضای مجازی در خراسان شمالی دستگیر شدند