مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 09:272015-01-26فناوري

تعرفه رومینگ بین الملل ایران و عراق کاهش می یابد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در در دیدار با همتای عراقی خود، گفت: با کاهش تعرفه رومینگ بین الملل اپراتور های 2 کشور، کیفیت برقراری تماس ها افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی خبرگزاری دانشجو "، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با همتای عراقی خود، حسن کاظم الراشد اظهار داشت: کمیته ای مشترک بین 2 کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، به منظور بررسی و کمک به گسترش همکاری ها در زمینه های مختلف پست، پست بانک، ماهواره، اینترنت، تلفن همراه و ثابت بین 2 کشور تشکیل خواهد شد تا شاهد توسعه روابط دو کشور ایران و عراق در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اماکن زیارتی 2 کشور ایران و عراق و تردد قابل توجه سالانه زوار اظهار داشت: از آنجایی که در روزهای خاصی همچون اربعین حسینی تعداد کثیری از زوار ایرانی به عتبات عالیات می روند از همین رو نیازمند اتخاذ راهکارهایی به منظور تسهیل برقراری ارتباط برای زایران 2کشور هستیم.

وی گفت: با کاهش تعرفه رومینگ بین الملل اپراتور های 2 کشور، باید ارتباطات بیشتری با کیفیت بهتری برای برقراری تماس ایجاد شود.

واعظی مرز طولانی 2 کشور ایران و عراق را موجب ایجاد برخی تداخلات فرکانسی عنوان کرد و گفت: باید در خصوص مقابله با تداخل فرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه رومینگ بین الملل ایران و عراق کاهش می یابد

تعرفه رومینگ بین الملل ایران و عراق کاهش می یابد