مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 08:172015-01-26اقتصادي

اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از منازل شهروندان شرق تهران


معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 ، از اجرای طرح تفکیک پسماندهای خشک از منازل مسکونی شهروندان در سطح محدوده شرق تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حمید رضا فرخی با اشاره به اجرای طرح جدا سازی پسماندها، توسط شهروندان، افزود: پسماندهای خانگی به دو بخش تر و خشک تقسیم می شوند و روزانه به طور متوسط بیش از 50 تن، پسماند خشک در منطقه 8 جمع آوری می شود.

وی گفت: خودروهای ویژه جمع آوری پسماندهای خشک در مرحله اول،کار جمع آوری زباله های خشک را در سطح منطقه انجام می دهند و بعد ایستگاههای ثابت پسماندهای خشک نیز، این زباله ها را تحویل می گیرد.

فرخی با اشاره به اینکه این طرح با هدف تفکیک زباله های تر و خشک، اجرا می شود؛ اظهار داشت: برای افزایش سطح خدمت رسانی و ترغیب شهروندان، خودروهای جمع آوری بازیافت افزایش یافته و این طرح از درب منازل به صورت هفتگی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه 8 در بازیافت پسماندهای خشک از سایر مناطق تهران بهتر عمل کرده است، افزود: فاصله مخازن مخصوص پسماند خشک در بافت تجاری متراکم تر و در بخش مسکونی، فاصله مخازن از هم بیشتر است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 در ادامه گفت: با انتقال فرهنگ تفکیک پسماند از درون خانه ها، امیدوار هستیم که مدیریت شهری در اجرای این برنامه ها موفق تر از همیشه باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از منازل شهروندان شرق تهران

اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از منازل شهروندان شرق تهران