مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 06:072015-01-26سياسي

40 دانشجوی پزشکی دانشگاه مشهد در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند


یک راوی دوران دفاع مقدس درجمع دانشجویان گفت: 40 دانشجوی پزشکی دانشگاه مشهد در اولین اعزامشان به جبهه های حق علیه باطل با یکدیگر به شهادت رسیدند و هیچ کدام از این دانشجویان به مشهد بازنگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" حسن باخرد امروز در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی در اهواز گفت: 40 دانشجوی پزشکی دانشگاه فردوسی از مشهد در اولین اعزامشان به جبهه های حق علیه باطل با یکدیگر به شهادت رسیدند و هیچ کدام از این دانشجویان به مشهد بازنگشتند.

وی ادامه داد: در بین این شهدای دانشجو فردی به نام هاشم مورگان بود که رتبه 242 کنکور را در آن زمان از آن خود کرده بود، هاشم به حدی زیبا بود که زمانی که در بین دانشجویان حرکت می کرد زیبایی چهره او غیر قابل توصیف بود.

خانواده هاشم از خانواده های پولدار مشهد بودند و بسیار تلاش داشتند هاشم هر چه سریع تر ازدواج کند.

این راوی دوران دفاع مقدس ادامه داد: حاج رضا نخعی به عنوان آخرین کسی که هاشم را قبل از شهادت دیده است نقل می کند که هاشم را وقتی زخمی شده بود به عقب می آوردم؛ اما به دلیل هجوم آتشبار دشمن وی را رها کردم تا با کمک برگشته و او را به عقب برگردانم؛ اما وقتی به هاشم رسیدم او درحالی که شش تیر خورده بود به درجه والای شهادت نائل شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 دانشجوی پزشکی دانشگاه مشهد در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند

40 دانشجوی پزشکی دانشگاه مشهد در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند