مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 22:072015-01-25پزشكي

انتقاد از تاخیر بیمه ها در پرداخت مطالبات ارتوپدها و خطر بازگشت «زیرمیزی»


رییس انجمن جراحان ارتوپدی ضمن تاکید بر لزوم توجه به تعرفه گذاری خدمات ارتوپدی، بر ضرورت پرداخت مطالبات چهار ماه گذشته ارتوپدها از سوی سازمان های بیمه گر تاکید کرد.

- دکتر غلامعلی عکاشه در گفت وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درآمد و هزینه های درمان را بیشترین مشکلات حوزه ارتوپدی برای پزشکان ارتوپد و همچنین بیماران خواند و گفت: زمانی که دولت نمی تواند برای کمک به حوزه ارتوپد و بیماران این حوزه کاری انجام دهد، انجمن چه کاری برای کمک به این بیماران می تواند انجام دهد؟ انجمن جراحان ارتوپدی تنها در زمینه آگاهی سازی و اطلاع رسانی، راهنمایی و ارشاد درمانی می تواند کمک کند و حتی نمی تواند در عرصه های اجتماعی بیماران را راهنمایی کند و فقط در زمینه های درمانی و جلوگیری از این بیماری ها عمل می کند.

این راهنمایی نیز از طریق رسانه ها صورت می گیرد که آنها نیز انجمن را مورد هجمه قرار می دهند.

مغفول ماندن تعرفه گذاری صحیح در حوزه ارتوپد عکاشه با انتقاد از نحوه تعرفه گذاری خدمات در حوزه ارتوپدی اظهار کرد: در زمینه تعرفه گذاری در حوزه ارتوپدی به ما ظلم شده است.

پیشنهاد اینکه تعرفه گذاری با یک معیار ثابت، به صورت مستقل و به طور یکسان انجام شود به وزارت بهداشت داده شد تا با این کار تمام حوزه پزشکی را در یک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تاخیر بیمه ها در پرداخت مطالبات ارتوپدها و خطر بازگشت «زیرمیزی»

انتقاد از تاخیر بیمه ها در پرداخت مطالبات ارتوپدها و خطر بازگشت «زیرمیزی»