مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 20:072015-01-25ورزشي

کریمی: فوتبال اگر و مگری معجزه نمی کند


ملوان در فصل تعطیلات و بر اساس آنچه سازمان لیگ فوتبال مشخص کرده بود، یک برنامه ریزی خوب را برای آمادگی هر چه بهتر خود جهت شروع دوباره بازیها تدوین کرده بود.

- ملوان در فصل تعطیلات و بر اساس آنچه سازمان لیگ فوتبال مشخص کرده بود، یک برنامه ریزی خوب را برای آمادگی هر چه بهتر خود جهت شروع دوباره بازیها تدوین کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه ملوان، ملوان در فصل تعطیلات و بر اساس آنچه سازمان لیگ فوتبال مشخص کرده بود، یک برنامه ریزی خوب را برای آمادگی هر چه بهتر خود جهت شروع دوباره بازیها تدوین کرده بود، برنامه ای که با توجه به آنچه که بر سر تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا در استرلیا آمد، دستخوش تغییر شد تا همه برنامه ها بهم بریزد ، اتفاقی که تاوان آن را تیمهای بسیاری با شروع رقابتهای لیگ خواهند داد.

با توجه به اتفاقات اخیر در برنامه بازیهای لیگ، فیروز کریمی سر مربی تیم فوتبال ملوان در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه نظراتش را اینگونه بیان داشت:اگر و مگربر اساس اعلام اولیه سازمان لیگ برنامه ریزی کردیم،اگر چه برای نخستین بار بود که فدراسیون برای بازیهایش یک برنامه ریزی خوب را انجام داده بود، اما متاسفانه با توجه به اتفاقاتی که افتاد دوباره بحث اگر و مگر ها پیش آمد تا همه چیز خراب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: فوتبال اگر و مگری معجزه نمی کند

کریمی: فوتبال اگر و مگری معجزه نمی کند