مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 17:572015-01-25سياسي

فجر انقلاب/102 دیدار با مبارزان انقلاب پاسداشت انقلاب اسلامی است


دیدار با مبارزان پیروزی انقلاب پاسداشت انقلاب اسلامی است.

- " از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام عباس احمدی ادیب از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: توفیق دیدار با مبارزان انقلاب همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پیدا کردیم.

وی به ذکر خاطره هایی در دهه نخست و دوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حجت الاسلام احمدی ادیب اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام احمدی ادیب از افراد بسیار پر کار در راستای اهداف انقلاب اسلامی بود.

نجفی با بیان اینکه حجت الاسلام احمدی ادیب از یادگاران انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دیدار با مبارزان قبل از پیروزی انقلاب پاسداشت انقلاب اسلامی است.

* قرائت نخستین اطلاعیه پیروزی انقلاب توسط حجت الاسلام احمدی ادیب در رادیو گیلان فرزند حجت الاسلام عباس احمدی ادیب نیز در دیدار مذکور گفت: حجت الاسلام احمدی ادیب نخستین فردی بود که اطلاعیه پیروزی انقلاب اسلامی را در رادیو گیلان به اطلاع مردم رساند.

محمد احمدی ادیب به سابقه مبارزاتی حجت الاسلام احمدی ادیب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سال 51 حجت الاسلام احمدی ادیب از قم به گیلان عزیمت کرد و همراه با آیت الله احسانبخش و آیت الله ضیابری به مبارزه علیه رژیم طاغوت پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر انقلاب/102 دیدار با مبارزان انقلاب پاسداشت انقلاب اسلامی است

فجر انقلاب/102 دیدار با مبارزان انقلاب پاسداشت انقلاب اسلامی است