مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 13:472015-01-25سياسي

لزوم ساماندهی فاضلاب چرمشهر ورامین


فرماندار شهرستان ورامین در بازدید از تالاب بند علیخان بر لزوم تخصیص حق آبه تالاب و مراتع منطقه و ساماندهی وضعیت فاضلاب چرمشهر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،روز گذشته فرماندار شهرستان ورامین به همراه معاونان سیاسی و عمرانی ، بخشدار بخش جواد آباد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ورامین از تالاب بند علیخان و رود خانه شور با توجه به خشکسالی سالهای اخیر و عدم آبگیری منطقه از رودخانه شور بازدید کردند.

این گزارش می افزاید: در این بازدید فرماندار و هیئت همراه با حضور در محل رودخانه شور و ورودی آب رودخانه به تالاب فصلی بند علیخان وضعیت تالاب و منطقه را مورد بررسی قرار دادند .

گفتنی است در ادامه این بازدید فرماندار شهرستان ضمن بازدید از دشت پره زرده و وضعیت مراتع این منطقه بر لزوم تخصیص حق آبه تالاب و مراتع منطقه و ساماندهی وضعیت فاضلاب چرمشهر جهت جلوگیری از نابودی تالاب فصلی و احیاء مراتع تاکیدکرد.

تالاب فصلی بند علیخان که همه ساله در فصل پاییز و زمستان پذیرای هزاران پرنده مهاجر آبزی و کنار آبزی جهت زمستان گذرانی بوده است طی دو سال اخیر به دلیل خشکسالی و عدم رعایت حق آبه تالاب از رودخانه شور که اصلی ترین منبع تامین آب تالاب میباشد ، دیگر شاهد حضور پرندگان مهاجر در این تالاب نیست ، همچنین در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی فاضلاب چرمشهر ورامین

لزوم ساماندهی فاضلاب چرمشهر ورامین