مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 11:472015-01-25اجتماعي

کاهش هزینه ها در آموزش وپرورش مورد بررسی قرار می گیرد


مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با ساماندهی نیروی انسانی، بازنگری در همایش ها و سمینارها زمینه کاهش هزینه ها در آموزش و پرورش را فراهم خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی با حضور معاونان آموزش و پرورش استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و قزوین روز یکشنبه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

در این جلسه که روحی مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشت در خصوص موضوعاتی از جمله کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها و نیز ساماندهی نیروی انسانی گفتگو و تبادل نظر شد.

حسین روحی در این نشست گفت: تشکیل این گونه جلسات موجب بهره مندی از نظرات کارشناسی استان ها شده و موجب افزایش بهره وری در حوزه آموزش و پرورش خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی نیروها در راستای کاهش هزینه ها از موضوعات قابل توجه در آموزش و پرورش است همچنین باید در موضوع افزایش درآمدها نیز نگاه کارآمدی داشت.

در ابتدای جلسه سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مباحث کیفی در امور اجرایی باید مورد توجه قرارگیرد، کار زیربنایی و اساسی، نیازمند کار کارشناسی و اصولی است که اقتصاد آموزش و پرورش بر مبنای هزینه های آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه ها در آموزش وپرورش مورد بررسی قرار می گیرد

کاهش هزینه ها در آموزش وپرورش مورد بررسی قرار می گیرد