مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 11:072015-01-25دانش

تجمع اساتید و دانشجویان در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه «شارلی ابدو»


جمع کثیری از اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ظهر امروز پس از نماز ظهر، در خصوص اعتراض و محکومیت اقدام بی شرمانه نشریه «شارلی ابدو» به پیامبر(ص) در مقبره شهدای دانشگاه تجمع کردند.

- جمع کثیری از اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ظهر امروز پس از نماز ظهر، در خصوص اعتراض و محکومیت اقدام بی شرمانه نشریه شارلی ابدو به پیامبر(ص) در مقبره شهدای دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو "، جمع کثیری از اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ظهر امروز پس از نماز ظهر، در خصوص اعتراض و محکومیت اقدام بی شرمانه نشریه شارلی ابدو به پیامبر(ص) در مقبره شهدای دانشگاه تجمع کردند.

تجمع کنندگان با درست داشتن پلاکارد ها و دست نوشته هایی اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو و حمایت دولت فرانسه را از این اقدام محکوم کردند و با سر دادن شعارهایی با مضامین وزارت خارجه اقدام انقلابی و مرگ بر فرانسه خواستار برخورد جدی و قاطع مسئولان وزارت امور خارجه به این اقدام شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت در این تجمع، ضمن محکوم کردن اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو ، و همچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اساتید و دانشجویان در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه «شارلی ابدو»

تجمع اساتید و دانشجویان در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه «شارلی ابدو»