مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 05:172015-01-25پزشكي

ارتباط نزدیک بیماری های پوستی و قلبی


کهیر از جمله بیماری های پوستی است که با علائمی نظیر خس خس سینه، کرختی، تپش قلب و افت فشارخون همراه بوده و عدم درمان آن می تواند به خطراتی نظیر اغما و حتی ایست قلبی منجر شود.

- بر طبق پژوهش های اخیر، بیماری های پوستی و قلبی ارتباط نزدیکی با هم دارند به طوریکه درمان نشدن برخی از بیماری های پوستی، می تواند خطر عارضه ایست قلبی را افزایش دهد.

مهرداد افشاریان متخصص پوست و مو گفت: بسیاری از مشکلات پوستی علاوه بر بروز مشکلات و عارضه هایی بر روی شکل ظاهری پوست، ممکن است سایر بافت ها و اندام ها را نیز دچار مشکل کنند.

وی، با اشاره به اینکه بیماری های پوستی ممکن است بر روی سیستم تنفسی و همچنین سیستم قلبی و عروقی اثرات منفی برجای گذارند، تأکید کرد: بر طبق پژوهش های اخیر، بیماری های پوستی و قلبی ارتباط نزدیکی با هم دارند به طوریکه درمان نشدن برخی از بیماری های پوستی، می تواند خطر عارضه ایست قلبی را افزایش دهد.

افشاریان افزود: کهیر از جمله بیماری های پوستی است که با علائمی نظیر خس خس سینه، کرختی، تپش قلب و افت فشارخون همراه بوده و عدم درمان آن می تواند به خطراتی نظیر اغما و حتی ایست قلبی منجر شود.

وی یادآور شد: البته بیماری های قلبی و عروقی نیز می تواند اثرات متقابلی بر روی پوست بدن ایجاد کرده و موجب بروز حساسیت های شدید پوستی و برخی دیگر از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط نزدیک بیماری های پوستی و قلبی

ارتباط نزدیک بیماری های پوستی و قلبی