مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1393 ساعت 03:172015-01-24سياسي

مدیرکل اوقاف سمنان: موج گرایش به اسلام تهدید بزرگی برای کشورهای غربی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: موج گرایش به اسلام تهدید بزرگی برای کشورهای غربی محسوب می شود.

- " از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی اظهار کرد: دشمنان اسلام با علم به اینکه موج گرایش به اسلام برایشان خطرساز به حساب می آید، چندی است که بازی های مختلفی را علیه جهان اسلام و مسلمانان به کار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه موج اسلام خواهی در جهان در حال فراگیری است، ادامه داد: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شیطانی خود توطئه های دیگری به راه انداخته اند و دست پرورده های خود در القاعده و داعش را به عنوان نماد اسلام واقعی معرفی می کنند.

واحدی افزود: القاعده و داعش امکانات خود را از غرب می گیرند و تحت حمایت سرویس های جاسوسی غرب آموزش می بینند تا اسلامی خشونت طلب را به دنیا عرضه کنند؛ قطعاً اسلامی که از لندن و آمریکا هدایت می شود، اسلام ناب محمدی (ص) نیست.

وی بیان کرد: روزی که تروریست ها با حمایت کشورهای غربی راهی عراق و سوریه شدند، رسانه های غربی آن ها را به عنوان نمادهای آزادی معرفی کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه تروریست در هر شکل مذموم و نکوهیده است، گفت: این آتشی است که خود غرب آن را روشن کرده است و حمایت های آن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اوقاف سمنان: موج گرایش به اسلام تهدید بزرگی برای کشورهای غربی است

مدیرکل اوقاف سمنان: موج گرایش به اسلام تهدید بزرگی برای کشورهای غربی است