مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1393 ساعت 12:522015-01-12سياسي

88 درصد مشاغل سازمان انتقال خون حاکمیتی شناخته شد


طبق مصوبه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری 88 درصد مشاغل سازمان انتقال خون حاکمیتی تشخیص داده شد و فقط 12 درصد از مشاغل غیرحاکمیتی(تصدی گری) و قابل برون سپاری است.

- "، مشاغل حاکمیتی به پست های سازمانی اطلاق می شود که عهده دار وظایف سیاستگذاری، هدایت و نظارت هستند و قابل واگذاری به بخش غیردولتی نیستند.

مشاغل غیر حاکمیتی (تصدی گری) به پست های سازمانی اطلاق می شود که عهده دار امور خدماتی و پشتیبانی از قبیل حمل و نقل، تعمیر و نگهداری، خدمات رایانه ای، امور چاپ و تکثیر، خدمات رستوران، نگهبانی، نامه رسانی، ماشین نویسی و امور تاسیسات هستند که قابل واگذاری به بخش غیر دولتی هستند.

بنا بر این گزارش طبق بند (الف) ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام رسمی در دستگاههای اجرایی برای تصدی پست های ثابت صرفاً در مشاغل حاکمیتی امکانپذیر است.

همچنین با توجه به بند (ب) ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری و بند (ج) ماده 65 قانون برنامه پنجم توسعه، کاهش تعداد کارکنان دستگاههای اجرایی (سالانه 2 درصد) صرفاً مشمول مشاغل غیر حاکمیتی (مشاغل تصدی گری) است و مشاغل حاکمیتی از شمول این موراد مستثنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 درصد مشاغل سازمان انتقال خون حاکمیتی شناخته شد

88 درصد مشاغل سازمان انتقال خون حاکمیتی شناخته شد