مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1393 ساعت 11:372015-01-12اقتصادي

راهکارهای رعایت استاندارد فنی تولید خوراک دام در استان سمنان بررسی شد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بررسی راهکارهای رعایت استاندارد فنی برای تولید خوراک دام در این استان خبر داد و گفت: - خوراک دام اصلی ترین مرحله زنجیره تامین غذا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی شاه حسینی صبح دوشنبه در نشست بررسی راهکارهای رعایت استاندارد فنی برای تولید خوراک دام در استان سمنان در محل سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تشریح دستور العمل و آیین نامه استاندارد فنی تولید خوراک دام به اهمیت نظارت بر تهیه، تولید و توزیع خوراک و نقش خوراک دام سالم و با کیفیت در تامین امنیت غذایی تاکید کرد.

وی با اذعان بر اینکه خوراک دام به عنوان یکی از اصلی ترین مرحله زنجیره تولید و سهم 70 درصدی آن در هزینه های جاری واحد های پرورشی یکی از مقوله های مهم در تامین امنیت غذایی است افزود: استان سمنان با دارا بودن 2.

2 میلیون واحد دامی سالیانه به 950 هزار تن خوراک نیاز دارد که 150 الی 200 هزار تن آن از استان های همجوار و یا بنادر وارد استان می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: نظارت بر تهیه، تولید، توزیع و مصرف خوراک دام همچنین ساماندهی فعالیت کارخانجات خوراک دام و توسعه و تجهیز آنان بسیار ضروری است و بر اساس قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و آیین نامه و دستور العمل اجرایی استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای رعایت استاندارد فنی تولید خوراک دام در استان سمنان بررسی شد

راهکارهای رعایت استاندارد فنی تولید خوراک دام در استان سمنان بررسی شد