مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1393 ساعت 09:372015-01-10اقتصادي

ایجاد فن راه با چهار ایستگاه خلاقیت در دانشگاه علم و صنعت


معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت از ایجاد فن راهی در دانشگاه با ارائه تمام امکانات لازم به منظور تبدیل ایده ها و خلاقیت های دانشجویان به محصول خبرداد.

- دکتر امیرحسین دوایی مرکزی در گفت وگو با خبرنگار پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: درحال حاضر فن راهی به صورت پایلوت در دانشگاه شکل گرفته و این فن راه، مجموعه فضای مجهزی است که طی آن دانشجویان تحت نظر یک استاد به مدت دو یا سه ماه در آنجا مستقر می شوند و ایده های خود را به مرحله محصول می رسانند.

وی با بیان اینکه چهار ایستگاه خلاقیت برای ارائه خدمات در اطراف این فن راه ایجاد شده است، افزود: یکی از این ایستگاه ها، بازارچه فناوری است که طی آن تجهیزات مورد نیاز دانشجویان از داخل و یا خارج از دانشگاه تهیه و در اختیارشان قرار می گیرد و سرویس مناسبی را برای استاد و دانشجو فراهم می کند.

دوایی مرکزی، کارگاه یا آزمایشگاه نمونه سازی سریع را یکی دیگر از ایستگاه های خلاقیت در کنار فن راه عنوان کرد و گفت: در این راستا با تعدادی از شرکتهای بیرون دانشگاه قراردادهایی منعقد شده است تا دراین کارگاه ها مستقر و در فرآیند ساخت نمونه به دانشجویان و اساتید کمک کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت، دفتر مشاوره فنی و اقتصادی را از دیگر ایستگاه های ارائه خدمات به فن راه عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فن راه با چهار ایستگاه خلاقیت در دانشگاه علم و صنعت

ایجاد فن راه با چهار ایستگاه خلاقیت در دانشگاه علم و صنعت