مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1393 ساعت 06:522014-12-31سياسي

برون سپاری فعالیت های جهاد کشاورزی موجب پویایی فعالیت ها می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برون سپاری خدمات جهاد کشاورزی به نظام مهندسی کشاورزی فرصت کسب و کار را برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و اعضای شورا فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نیاز علی ابراهیمی پاک سه شنبه شب در دیدار با رییس و شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اظهارداشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی به لحاظ دارا بودن بخش عظیمی از فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی و نیروهای جوان می تواند زمینه توسعه همکاری با جهاد کشاورزی را فراهم کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بازوی توانمند بخش کشاورزی است و می توان بخشی از فعالیت های جهاد کشاورزی را به این سازمان واگذار کرد.

وی اظهارداشت: از پتانسیل های موجود در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای توسعه بخش کشاورزی و خدمت رسانی به بهره برداران باید استفاده کرد.

ابراهیمی پاک با اشاره به لزوم برون سپاری خدمات جهاد کشاورزی به نظام مهندسی کشاورزی بیان کرد: با این طرح بدنه کارشناسی سازمان فرصت بیشتری را برای برنامه ریزی پیدا خواهد کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اجرای این طرح نظام مهندسی کشاورزی می تواند فرصت کسب و کار را برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و اعضاء شورا فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برون سپاری فعالیت های جهاد کشاورزی موجب پویایی فعالیت ها می شود

برون سپاری فعالیت های جهاد کشاورزی موجب پویایی فعالیت ها می شود