مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1393 ساعت 14:022014-12-28دانش

جزییات اعطای وام ویژه دانشجویان دکتری


وام ویژه دانشجویان دکتریِ شاغل به تحصیل، بر اساس مصوبه وزارت علوم، منحصراً به دانشجویان دکتری تخصصی روزانه دانشگاه های دولتی تعلق می گیرد و دانشجویان مشمول این دستورالعمل فقط در یک رشته و برای یک دوره تحصیل می توانند از این وام استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وام ویژه دانشجویان دکتریِ شاغل به تحصیل در دانشگاه های کشور، با توجه به ضرورت حمایت از دوره های دکتری، کاهش دغدغه دانشجویان، ارتقای بهره وری، بالا بردن سطح کیفی تحصیل، بهره برداری بهتر از ظرفیت علمی نسل جوان به معاضدت با این دوره ها و افزایش انگیزه در جامعه دانشجویی در نظر گرفته شده است.

فهرست تأیید شده متقاضیان وام سالانه در دو نوبت (مهر و اردیبهشت) از طریق دانشگاه ها به صندوق رفاه ارسال می شود و در این راستا دانشجویان بعد از گذراندن امتحان جامع می توانند برای استفاده از وام اقدام کنند.

متقاضیان در هر دانشگاه بر اساس امتیازات کسب شده از فرم های پیوست الف و ب رتبه بندی می شوند.

امتیازات کسب شده مبنای انتخاب دانشجویان واجد شرایط خواهد بود و دانشجویان مشمول این دستورالعمل فقط در یک رشته و برای یک دوره تحصیل می توانند از این وام استفاده کنند.

نظارت و تأیید مراحل پرداخت بر اساس مستندات مورد تأیید دانشگاه محل تحصیل متقاضی صورت می گیرد و دریافت کننده وام پس از فراغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اعطای وام ویژه دانشجویان دکتری

جزییات اعطای وام ویژه دانشجویان دکتری