مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1393 ساعت 11:572014-12-28اقتصادي

طراحی و تولید سامانه هوشمند انرژی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان


محققان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به طراحی تولید سامانه هوشمند مدیریت انرژی شدند.

آقای کشمیری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان امروز گفت: سامانه هوشمند مدیریت انرژی که به اختصار سهما نامیده می شود، یک سامانه تحت وب است که به سازمان ها در مدیریت هزینه ها، بهینه سازی مصرف، کاهش هزینه و اجرای استانداردهای انرژی کمک می کند.

آقای جعفری تولید کننده نرم افزار quotation mark سهما quotation mark نیز گفت : این سامانه با داشتن اطلاعات اولیه ساختمان و دریافت کلیه اطلاعات مصرف و هزینه های انرژی در بازده های زمانی مختلف به تحلیل داده ها پرداخته و با مقایسه این اطلاعات با استانداردهای موجود و نیز مقایسه با دوره های مشابه گذشته، گزارش های کاربردی در جهت مشاوره و کمک به مدیران و کارشناسان انرژی مجموعه ها ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه این سامانه بیش از 150 نوع گزارش و هشدار تولید می کند افزود: دادن هشدارها و تذکرات لازم به منظور پرداخت نکردن هزینه های غیرضروری و مصارف مازاد و همچنین پیشنهادهای لازم بمنظور تصمیم گیری در اعمال سیاست های مرتبط با مدیریت انرژی از دیگر ویژگیهای این نرم افزار است.

وی با اشاره به اینکه طراحی وساخت سهما دو سال زمان برده است افزود: این سامانه امسال در شورای عالی انفورماتیک ایران به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید سامانه هوشمند انرژی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

طراحی و تولید سامانه هوشمند انرژی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان