مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1393 ساعت 09:122014-12-27سياسي

همه نشریاتی که محمد قوچانی به تعطیلی کشاند


از ابتدای آذرماه امسال خبرهایی در رسانه ها مبنی بر انتشار روزنامه ی جدیدی با عنوان «مردم امروز» منشتر شد؛[1] چیزی که خبر انتشار این روزنامه را متمایز می کرد سردبیری محمد قوچانی بود؛ - از ابتدای آذرماه امسال خبرهایی در رسانه ها مبنی بر انتشار روزنامه ی جدیدی با عنوان مردم امروز منشتر شد؛[1] چیزی که خبر انتشار این روزنامه را متمایز می کرد سردبیری محمد قوچانی بود؛ روزنامه نگاری که ید طولایی در به تعطیلی کشاندن نشریاتی دارد که در آن فعال بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، انتشار روزنامه جدید به سردبیری قوچانی در حالی است که وی سردبیری هفته نامه صدا و مهرنامه را نیز بر عهده دارد.

به همین منظور سردبیری هفته نامه صدا به سعید لیلاز واگذار شد و قوچانی به همراه تیمش به روزنامه "مردم امروز" کوچ کرد تا سیطره سلسله نشریاتی که با حمایت غلامحسین کرباسچی منشتر می شود گسترش یابد.

[2] محمد قوچانی یکی از عناصر فعال رسانه ای اصلاح طلب است که فعالیت رسانه ای خود را از همکاری با نشریه عصرما ارگان مطبوعاتی سازمان مجاهدین انقلاب آغاز کرد و بعد از همکاری با روزنامه های عصرآزادگان، جامعه، نشاط، خرداد و اخبار اقتصادی، با گرفتن مسئولیت سردبیری همشهری ماه به یکی روزنامه نگاران شاخص اصلاح طلب تبدیل گشت و بعد از این نیز مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نشریاتی که محمد قوچانی به تعطیلی کشاند

همه نشریاتی که محمد قوچانی به تعطیلی کشاند