مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1393 ساعت 18:522014-12-26سياسي

پهپاد انتحاری در رزمایش محمدرسول الله


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پهپاد انتحاری برای نخستین بار در رزمایش محمد رسول الله (ص) مورد استفاده قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مرحله دوم رزمایش نیروهای ارتش تحت عنوان رزمایش محمد رسول الله (ص) صبح امروز (جمعه) با حضور فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح وارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه شمالی اقیانوس هند آغاز شد.

همچنین در مرحله دوم رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که امروز برگزار شد رزمایش پهپادی این نیرو جزیی از این مرحله بود.

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا در منطقه رزمایش اظهارداشت: یکی از ماموریت های نیروی زمینی در این رزمایش استفاده از پهپاد های نیروی زمینی است.

وی افزود: ما در دو مرحله از پهپادهای نیروی زمینی استفاده می کنیم که در مرحله نخست پهپادهای ما نقش دشمن را ایفا کرده و در مرحله دوم پهپادهایی در نقش نیروهای خودی به پرواز درمی آیند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: با قابلیتی که در صنعت وجود دارد، برد پهپادهای ما بیشتر شده و قابلیت عملیاتی آنها ارتقا یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد انتحاری در رزمایش محمدرسول الله

پهپاد انتحاری در رزمایش محمدرسول الله