مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1393 ساعت 13:222014-12-25سياسي

وقف دستور اسلام برای احیای عدالت اجتماعی است


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تاکید دارد که وقف دستور اسلام برای احیای عدالت اجتماعی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام اکبر قیامی ظهر بعد از پنج شنبه در همایش رهروان وقف تصریح کرد: دین اسلام دین مقدس و کاملی است که می تواند مایه سعادت دنیوی و اخروی فرد شود.

وی با تاکید به اینکه در دین اسلام تمامی جوانب و ابعاد زندگی بشریت طرح موضوع شده است، اضافه کرد: در عین حال در راستای احیای عدالت اجتماعی و از بین بردن فاصله طبقاتی از جمله دستورات دین اسلام توجه به مقوله وقف است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان معتقد است در امر وقف نه تنها عدالت اجتماعی در جامعه احیا می شود بلکه تمامی آحاد جامعه از ثمرات آن بهره می گیرند.

قیامی با استناد به روایات تاکید دارد که در نزد خداوند محبوب ترین اعمالی، عملی است که کم باشد اما دوام و استمرار داشته باشد.

وی معتقد است بهترین شیوه در ترویج وقف عمل به نیت واقفین است و بر همین اساس اوقاف استان برنامه های خود را در راستای عمل به نیات واقفین سمت و سو داده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با یادآوری اجرای نیت واقفین بعد از 40 سال و یا رفع اختلافات بین واقفان ادامه داد: اگر وقف در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف دستور اسلام برای احیای عدالت اجتماعی است

وقف دستور اسلام برای احیای عدالت اجتماعی است