مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1393 ساعت 10:372014-12-25سياسي

نماینده شیراز در مجلس بیان کرد معلق ماندن 300 هزار هکتار زمین موقوفه در شیراز


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 300 هزار هکتار از زمین هایی که واقفان وقف کرده اند در این شهرستان معلق مانده است که باید به وقف بازگردد تا شاهد شادی و رضایت بازماندگان آنان باشیم.

- " از شیراز، سید حسین ذوالانوار بعد از ظهر امروز در همایش یاوران وقف در سخنانی اظهار داشت: مدیران باید حافظ نیات واقفان باشند و برای ترویج فرهنگ وقف اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان دست دست اندازان را برای جلوگیری از نیات واقفان قطع کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از 300 هزار هکتار از زمین هایی که واقفان وقف کرده اند معلق مانده است که باید به وقف بازگردد تا شاهد شادی و رضایت بازماندگان واقفان باشیم.

وی بیان داشت: مسیر اجرای وقف بسیار طولانی و پر پیچ وخم است که باید اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بستری فراهم کند تا واقفان به راحتی در اجرای عمل و نیات خیر خود با مشکل روبه رو نشوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس نیز در این همایش در سخنانی اظهار داشت: انسان برای رسیدن به تکامل باید روابط خود را در سه بعد ارتباط و راه های عبادی با خدا، خویشتن  و خلق خدا در قالب انفاق که بهترین صدقه جاریه است مورد توجه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شیراز در مجلس بیان کرد معلق ماندن 300 هزار هکتار زمین موقوفه در شیراز

نماینده شیراز در مجلس بیان کرد معلق ماندن 300 هزار هکتار زمین موقوفه در شیراز