مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1393 ساعت 04:222014-12-23سياسي

در جنگ با تروریسم یک گام به جلو برداشته شده


رییس مجلس شورای اسلامی بامداد سه شنبه بعد از ورود به نجف اشرف گفت: این که بسیاری از کشورهای منطقه نسبت به یک سال گذشته متوجه حساسیت های منطقه و خطر تروریسم شده اند، - رییس مجلس شورای اسلامی بامداد سه شنبه بعد از ورود به نجف اشرف در 170 کیلومتری جنوب بغداد گفت: این که بسیاری از کشورهای منطقه نسبت به یک سال گذشته متوجه حساسیت های منطقه و خطر تروریسم شده اند، این یک گام به جلو محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی لاریجانی ضمن انتقاد از برخی کشورهای منطقه که بطور ضمنی از گروه های تروریستی حمایت کرده و موجب تقویت این گروهها شده اند، افزود، کشورهایی در منطقه در کنار مردم عراق قرار گرفته و مخالفت خود را با این گروهها اعلام کرده اند.

وی با بیان این که نسبت به یک سال گذشته حساسیت کشورهای منطقه به تروریسم افزایش یافته و متوجه خطر آن شده اند، گفت در این خصوص هنوز به رایزنی های بیشتری نیاز است.

دکتر لاریجانی راه حل اصلی معضل تروریسم را در همکاری جمعی و حمایت کشورهای اسلامی از دولت عراق دانست تا ریشه آن به سرعت خشکانده شود.

رییس مجلس شورای اسلامی ، هدف از سفرش به عراق را در ادامه سفر منطقه ای به کشورهای لبنان و سوریه، بحث و بررسی در خصوص مهمترین مسایل جاری در صحنه منطقه دانست که به گفته وی مهمترین آن بحران تروریسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ با تروریسم یک گام به جلو برداشته شده

در جنگ با تروریسم یک گام به جلو برداشته شده