مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 21:372014-12-22فناوري

بیسفون، 30 هزار کاربر دارد


در این نرم افزار کاربر امکان ارسال و دریافت رایگان پیام متنی، پیام ویدیویی ضبط شده، صدا، عکس و برچسب را دارد؛ - ضمن آنکه در حال حاضر نسخه IOS و آندروید بیسفون موجود است و در آینده ای نزدیک نسخه مخصوص ویندوزفون نیز ارائه می شود.

بابک فرخی در گفت و گو با خبرنگار سرویس بازار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) توضیح داد: نرم افزار است؛ کار طراحی این نرم افزار از حدود 2 سال قبل آغاز شده و در حال حاضر حدود سی هزار نفر کاربر دارد.

وی افزود: در طراحی این نرم افزار نهایت دقت برای جلب اعتماد مخاطب صورت گرفته تا پیام های خصوصی و حریم خصوصی مخاطب محافظت شود.

فرخی تاکید کرد: سعی می کنیم این نرم افزار جذابیت های لازم را برای مخاطب داشته باشد، به گونه ای که خود کاربران، استفاده از بیسفون را به یکدیگر توصیه کنند؛ چرا که اعتقاد داریم تنها 20 درصد موفقیت این نرم افزار به عوامل فنی بستگی دارد و مابقی به مخاطبان مربوط می شود.

وی ادامه داد: بیسفون به دنبال کسب درآمد فوری نیست و معتقدیم که تلاش برای رسیدن به سود فوری، می تواند عمر محصول را کوتاه کند؛ در مقابل خط مشی ما بر این است که پس از همه گیر شدن نرم افزار با فروش برخی اقلام مجازی مانند برچسب ها و همچنین هزینه تماس های خارج از شبکه، سرمایه گذاری انجام شده برگشت داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیسفون، 30 هزار کاربر دارد

بیسفون، 30 هزار کاربر دارد