مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 21:322014-12-22سياسي

شهید باکری هیچگاه از خدمت خالصانه خسته نشد


معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: کسانی که در سال های گذشته مدافع اقدامات بی قانونی بودند امروز منتقد «دولت تدبیر وامید»شده اند.

- معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: کسانی که در سال های گذشته مدافع اقدامات بی قانونی بودند امروز منتقد دولت تدبیر وامید شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در جمع فعالان اجتماعی و فرهنگی شهرستانهای میاندوآب شاهیندژ و تکاب در محل فرمانداری میاندوآب با بیان این مطلب و ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای شهرستان میاندوآب به ذکر خاطراتی از سردار شهید مهدی باکری پرداخت وگفت: تمام شهدا رشادت کردند وبا ایثار خود حماسه ای ماندگار خلق کردند اما شهید باکری با تأسی از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)عاشورای دفاع مقدس را آفرید.

رادفر یادآور شد: شهید باکری تنها یک رزمنده و فرمانده،مهندس وشهردار نبود بلکه او با خلق صحنه هایی از ایثار در مقام فرماندهی در جبهه های نبرد علیه دشمنان اسلام و اخلاص در مقام شهردار ورسیدگی به امور اقشار مردم عاشورای دفاع مقدس را آفرید.

شهید مهدی باکری در حالی که شهردار ارومیه بود به خیابانها وکوچه ها می رفت و از نزدیک به امور مردم محروم رسیدگی می کرد وحتی با برخوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید باکری هیچگاه از خدمت خالصانه خسته نشد

شهید باکری هیچگاه از خدمت خالصانه خسته نشد