مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 20:322014-12-22سياسي

پولهای واریزی حامیان کمیته امداد به حساب فرزندان ایتام می رود؟


مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) از تدوین برنامه «عدالت در توزیع منابع» در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد.

- مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) از تدوین برنامه عدالت در توزیع منابع در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد.

نوروزی جعفری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: طرح ایتام، حمایت مردم از مردم و شبکه ای اجتماعی حول محور خدمت رسانی به فقرا شکل گرفته و دارای آثار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بسیار زیادی در کشور بوده است لذا طرح اکرام را با عنوان عدالت در توزیع منابع مطرح و برنامه ریزی کرده ایم.

وی در این باره تصریح کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) به این امر معتقد نیستیم که عدالت به معنای پرداخت یکسان منابع به افراد گوناگون است زیرا عدالت یعنی افرادی که نیاز بیشتری به کمک و حمایت دارند، بیشتر مورد حمایت حامیان قرار گیرند.

برای مثال یک فرد بیمار که تحت پوشش کمیته امداد است، حتما نسبت به فردی سالم نیاز بیشتری برای حمایت از کمیته امداد و حامیان دارد بنابراین کمک های بیشتری از حامیان دریافت می کند.

نوروزی ادامه داد: حامیان کمیته امداد از گروه های مختلف جامعه بوده و طیف گسترده ای را شامل می شوند و در واقع افرادی از دهک های 10 تا دهک های کم درآمد حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولهای واریزی حامیان کمیته امداد به حساب فرزندان ایتام می رود؟

پولهای واریزی حامیان کمیته امداد به حساب فرزندان ایتام می رود؟