مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 19:422014-12-22سياسي

فارس خبر می دهد عزاداری تنگستانی ها به مناسبت آخر ماه صفر


مردم ولایتمدار شهرستان تنگستان به مناسبت آخر ماه صفر آیین عزاداری را با حضور گسترده خود برگزار کردند.

- " از تنگستان، امشب با حضور گسترده مردم شهر اهرم در محل بهشت اکبر این شهر آیین عزاداری برگزار شد؛ روضه خوانی، مداحی و سینه زنی از برنامه های این آیین بود.

سعید آزادشهرکی شهردار بوشهر در جمع عزاداران شهر اهرم در بهشت اکبر این شهر، اظهار داشت: وقتی انسانی از دنیا می رود و او را در خاک می گذارند، 6 صورت با میت وارد قبر می شود و در 6 جهت قرار می گیرند و شامل نماز، روزه، حج، خمس و زکات، نیکی به مومنان فرد فوت شده است و آن صورتی که بالای سر میت قرار دارند و از بقیه موارد با عظمت ‎تر مشاهده می شود، دوستی وی با محمد و آل محمد(ص) است.

وی با اشاره حدیث ثقلین، اضافه کرد: نعمت ولایت نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده و باید این نعمت را قدر بدانیم و دعا کنیم همیشه در مسیر عصمت و طهارت(ع) باشیم.

شهردار بوشهر با اشاره به حدیثی از امام حسن(ع) گفت: ایشان می فرمایند آماده سفر باشید، قبل از اینکه اجل شما فرا برسد، بنابراین باید همیشه به یاد مرگ باشیم و برای آخرت خود ذخیره جمع کنیم.

آزادشهرکی با اشاره به شهادت امام حسن (ع) به دست همسرش، اظهار داشت: خدا خواست امام حسن(ع) از آن زن بچه ای نداشته باشد، چراکه آن زن خسر الدنیا و الاخره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد عزاداری تنگستانی ها به مناسبت آخر ماه صفر

فارس خبر می دهد عزاداری تنگستانی ها به مناسبت آخر ماه صفر