مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 17:372014-12-22سياسي

50 هزار معتاد در قم زندگی می کند/ افتتاح دو مرکز درمان معتادان


قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: طبق آمار رسمی قم 30 هزار معتاد دارد اما اطلاعات تکمیلی نشان می دهد این تعداد به 50 هزار هم می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا جزینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 50 هزار معتاد در استان قم اظهار داشت: یکی از نقایصی که در این زمینه وجود داشت، خلأ وجود مراکزی برای ترک اعتیاد بود.

وی ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در این استان وجود دارد، ساماندهی معتادان متجاهر یعنی معتادانی است که در کوچه و بازار اعتیادشان را علنی می کنند.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با اشاره به اینکه معتادی که برای درمان مراجعه می کنند بیمار است اما معتاد متجاهر مجرم، افزود: این افراد معمولاً با اذن قاضی دستگیر شده و به مراکز درمانی فرستاده می شوند.

وی ابراز داشت: طبق قانون یک سری مراکز وظیفه دارند این معتادان را از سطح شهر جمع آوری کرده و برخی دستگاه های دیگر باید به درمان آنها بپردازند.

جزینی گفت: برای جبران کمبودی که از نظر مراکز نگهداری معتادان در قم وجود داشت، دو مرکز برای آقایان و بانوان تا 10 روز دیگر در قم افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دو مرکز در مجموع می توانند از 300 معتاد نگهداری کنند خاطرنشان کرد: بازدیدی از این مراکز داشتیم تا از نیازها مطلع شده و به افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار معتاد در قم زندگی می کند/ افتتاح دو مرکز درمان معتادان

50 هزار معتاد در قم زندگی می کند/ افتتاح دو مرکز درمان معتادان