مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 17:322014-12-22سياسي

بعد از برگزاری انتخابات ترکیب جدید خانه مطبوعات اردبیل مشخص شد


ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در برگزار شد و ترکیب جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مشخص شد.

- " از اردبیل، این انتخابات که شامگاه امروز در محل خانه مطبوعات برگزار شد، بعد از برگزاری مجمع، انتخابات با حضور خبرنگاران و روزنامه نگاران آقا و خانم برگزار شد به طوری که 79 نفر از افراد تأیید صلاحیت شده و خبرنگاران استان در این انتخابات شرکت کردند.

بعد از انتخابات که حدود سه ساعتی به طول انجامید شمارش آرا با حضور نماینده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شامل معاون فرهنگی، حراست و معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد و ترکیب جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات در دوره ششم مشخص شد.

معاون فرهنگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه برگزاری این انتخابات اظهار کرد: بعد از شمارش آرا به صورت دقیق و با حضور ناظرانی از خود خانه مطبوعات مهران محمدی با 65 رأی، هادی صباغی با 57 رأی، محمدباقر نباتی با 53 رأی، مهدی جهاندیده با 43 رأی در گروه خبرنگاران از بین شش نفر شرکت کننده بالاترین آرا را به دست آوردند و در گروه سرپرستی روزنامه های سراسری بهنام دانشی با 58 رأی و اشکان شکاری با 52 رأی حائز بیشترین آرا شده و در گروه خبرگزاری ها نیز مهدی حسین نژاد با 64 رأی برگزیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از برگزاری انتخابات ترکیب جدید خانه مطبوعات اردبیل مشخص شد

بعد از برگزاری انتخابات ترکیب جدید خانه مطبوعات اردبیل مشخص شد