مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 15:022014-12-22بين الملل

شمخانی: رهبری در پی قطع مذاکرات هسته ای نیستند


شمخانی در باره فعل و انفعال های صورت گرفته در عراق اذعان داشت که جایگزینی «حیدر العبادی» با «نوری المالکی» در مقام نخست وزیری عراق موجب تقویت مواضع ایران در خاورمیانه شده است.

- شمخانی در باره فعل و انفعال های صورت گرفته در عراق اذعان داشت که جایگزینی حیدر العبادی با نوری المالکی در مقام نخست وزیری عراق موجب تقویت مواضع ایران در خاورمیانه شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در مصاحبه اختصاصی با یک روزنامه انگلیسی از عدم علاقه تهران برای برقراری رابطه دیپلماتیک با آمریکا حتی در پی توافق هسته ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی و وزیر پیشین دفاع ایران در مصاحبه با روزنامه انگلیسی فایننشل تایمز اظهار داشت: تهران در پی از سرگیری رابطه دیپلماتیک با واشنگتن نخواهد بود حتی اگر توافق هسته ای کمک به از بین رفتن تنش بین 2 طرف نماید.

بر اساس این گزارش، شمخانی در این مصاحبه که چند روز پیش صورت گرفت و متن آن امروز در روزنامه فایننشل تایمز انتشار یافته است، افزود که موضع ایران در منطقه با تغییر دولت بغداد و ادامه بقاء دولت بشار اسد در سوریه مستحکم تر شده است.

وی در باره روابط ایران و آمریکا گفت: ایران و آمریکا می توانند در مسیری رفتار نمایند که از انرژی خود در منطقه خاورمیانه علیه هم استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: رهبری در پی قطع مذاکرات هسته ای نیستند

شمخانی: رهبری در پی قطع مذاکرات هسته ای نیستند