مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 13:322014-12-22بين الملل

نیروگاه های هسته ای کره جنوبی تمرین مقابله با حملات سایبری اجرا کردند


شرکت کی آچ ان پی ( کورئا هیدرو اند نوکولئر پاور ) که اپراتور نیروگاه های هسته ای کره جنوبی است ، دوشنبه پس از سرقت اطلاعات رایانه ای نیروگاه های هسته ای این کشور و انتشار آن بر روی توییتر ،تمرین پاسخ به حملات سایبری را آغاز کرد.

این تمرین در چهار مجتمع هسته ای کره جنوبی که در آن 23 رئاکتور 30 درصد از برق مصرفی این کشور را تامین می کند، به طور همزمان آغاز شد.

عامل احتمالی این حمله سایبری به ویژه هفته گذشته طرح ها و دفترچه های راهنمای دو رئاکتور و همچنین اطلاعاتی شخصی چند تن از 10 هزار کارمند رئاکتور را منتشر کرد.

در پیام دیگری که یکشنبه در توییتر منتشر شد، این هکر که از حساب رییس گروه مبارزه با رئاکتورهای هسته ای استفاده می کند تهدید کرد در صورتی که سه رئاکتور از بیست و پنجم دسامبر از مدار خارج نشود ، افشاگری های جدیدی منتشر خواهد کرد.

او به ساکنان نزدیک این نیروگاه ها توصیه کرد در ماه های آینده از این مراکز به دور باشند و اعلام کرد این گروه در هاوایی مستقر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از سئول، به گفته لی کوان سوپ معاون وزیر انرژی کره جنوبی ، اطلاعات سرقت شده به نیروگاه های گوری و ولسونگ در جنوب شرقی این شبه جزیره مربوط است اما بر روی امنیت تاسیسات هسته ای بی تاثیر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های هسته ای کره جنوبی تمرین مقابله با حملات سایبری اجرا کردند

نیروگاه های هسته ای کره جنوبی تمرین مقابله با حملات سایبری اجرا کردند