مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 13:022014-12-22اقتصادي

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: واکس مرکبات سبب ماندگاری محصول می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: واکس میوه نه تنها ضرری ندارد بلکه سبب ماندگاری بیشتر محصول و افزایش بازار پسندی آن می شود.

- " در ساری با اشاره به ذخیره سازی مرکبات ایام پایانی سال، اظهار کرد: مسئولیت ذخیره سازی مرکبات در کشور بر عهده سازمان تعاون روستایی است که در حال انجام است.

وی با تاکید بر مدیریت در ذخیره سازی مرکبات، بیان داشت: باید در ذخیره سازی مرکبات مدیریت داشته باشیم تا با مشکلی مواجه نشویم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: در حال حاضر آفت مگس مدیترانه ای تحت کنترل قرار دارد و تاکنون مشکلی خاصی در این باره گزارش نشده است.

حیدرپور یادآور شد: با توجه به اینکه سرما سبب مهار آفت مگس مدیترانه ای شده و سرمای سال گذشته در مازندران سبب مهار و کنترل این آفت شده است.

وی با اشاره به اینکه واکس مرکبات ضرری ندارد، افزود: واکس میوه نه تنها ضرری ندارد بلکه سبب ماندگاری بیشتر محصول و افزایش بازار پسندی آن می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه یارانه شیر خام در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد، ادامه داد: قرار است دامدارانی که شیر را تحویل کارخانه دادند یارانه شیرخام اختصاص یابد که به زودی سهمیه استانی آن اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: واکس مرکبات سبب ماندگاری محصول می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: واکس مرکبات سبب ماندگاری محصول می شود