مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 11:572014-12-22حوادث

دستگیری ارسال کننده ایمیل های تهدیدآمیز در ایلام


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل ارسال پیام های تهدیدآمیز از بستر اینترنت خبر داد.

- سرگرد علی کسانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهارکرد: کارمند یکی از شرکت های ایلام که با ارسال ایمیل های تهدیدآمیز و ناشناس قصد انتقام گیری از مدیر خود را داشت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: مدیر داخلی یکی از شرکت های استان ایلام با تنظیم شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه و اظهارکرد: فردی ناشناس با ارسال رایانامه وی و خانواده اش را تهدید وزندگی اش را به مخاطره انداخته است.

کسانی ادامه داد: با توجه به مظنون نبودن شاکی به کسی و نبود ادله آشکار پرونده با پیچیدگی های فنی روبرو از طرفی احتمال عملی شدن تهدیدات کشف پرونده در کمترین زمان ممکن را ضروری می کرد، لذا به منظور کشف سریع پرونده تیمی از کارشناسان خبره این پلیس تشکیل و با اقدامات تخصصی متهم موردنظر سریع شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گفت: این فرد در اعترافات بیان کرده که مشکلات شدید خانوادگی داشتم، پدرم مریض و مدیر شرکت با من همکاری و همدردی نداشت به خاطر همین در اوج اضطراب و فشار شدید روحی اقدام به تهدید وی و خانواده اش کردم و از این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ارسال کننده ایمیل های تهدیدآمیز در ایلام

دستگیری ارسال کننده ایمیل های تهدیدآمیز در ایلام