مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 11:472014-12-22فرهنگي

انجمن سینمای جوان استان قم قطب پژوهش های دینی می شود


مدیر اجرایی ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش از مصوبه ی شورای سیاست گذاری این جشنواره مبنی بر پایگاه قرار دادن انجمن سینمای جوان استان قم به عنوان قطب پژوهش های دینی و هنری درتولید آثار سینمایی خبرداد.

- "،رضا ابوذر مدیر اجرایی ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش با اعلام این خبر در توضیح جزییات برگزاری جلسه ی شورای سیاست گذاری این جشنواره گفت: شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش، جلسه ی اجرایی برگزاری این رویداد فرهنگی را شنبه 29 آذرماه با حضور حبیب ایل بیگی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، فرید فرخنده کیش معاون هماهنگی امور استانها و به ریاست حجت الاسلام  عبدالرضا ایزدپناه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر جشنواره در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد انجمن سینمای جوان استان قم به عنوان قطب پژوهش های دینی و هنری درتولید آثار معرفی شود و امکانات لازم جهت تأسیس و راه اندازی مرکزپژوهش های دینی در این دفتر نیز فراهم شود.

ابوذر با اشاره به سرفصل های مطرح شده در این جلسه شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش گفت: همچنین در این جلسه چگونگی ارائه بهترین خدمات به هنرمندان به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره مورد بررسی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن سینمای جوان استان قم قطب پژوهش های دینی می شود

انجمن سینمای جوان استان قم قطب پژوهش های دینی می شود