مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 11:272014-12-22بين الملل

زمانی که ایران به بمب دست یابد برای بازگشت و افسوس خوردن خیلی دیر خواهد بود!


یک روزنامه صهیونیستی نوشت که ایران یکبار دیگر توانست امتیاز ادامه حرکت در مسیر رو به جلو در راستای پیشرفت برنامه هسته ای را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو " ؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: مهلت ضرب الاجل بیست و چهارم نوامبر سال 2013 سررسید و سپری شد.

ایران یک بار دیگر توانست امتیاز ادامه حرکت در مسیر رو به جلو -- هفت ماه زمان دیگر برای ادامه دستاوردهای هسته ای -- را به دست آورد.

خبرگزاری رویترز گزارش داده بود حسن روحانی رییس جمهور ایران گفته است اختلافات کاهش یافته است و مواضع شش کشور و ایران در این گفتگوها به یکدیگر نزدیک شده است.

وی گفت توافقاتی که بعد از چند دهه کشمکش با غرب در پشت صحنه و پشت درها حاصل شده است در معرض دید هفتاد و شش میلیون نفر قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد این توافق قریب الوقوع مناقشات بیشتر را در منطقه فرومی نشاند و فرصت هایی را برای پایان دادن به تحریم های اقتصادی علیه ایران می گشاید.

در صورتیکه این موارد صحت داشته باشد، این اظهارات چه معنایی برای اسراییل و آمریکا دارد؟ جروزالم پست نوشت: به نظر می رسد ایران از این فرایند به دو طریق سود می برد؛ کاهش تحریم ها و زمان بیشتر برای پیشبرد برنامه هسته ای اش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانی که ایران به بمب دست یابد برای بازگشت و افسوس خوردن خیلی دیر خواهد بود!

زمانی که ایران به بمب دست یابد برای بازگشت و افسوس خوردن خیلی دیر خواهد بود!