مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 11:072014-12-22سياسي

9 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گیلان برگزار شده است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان از برگزاری 9 کرسی آزاداندیشی توسط تشکل های دانشجویی در دانشگاه گیلان خبر داد.

- حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در رشت،" با اشاره به برنامه های نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان گفت: فعالیت های این نهاد در راستای وحدت حوزه و دانشگاه، ساماندهی و تعمیق گروه های معارف اسلامی با استفاده از طلاب و حوزویان در دانشگاه و ساماندهی و تدوین درس های معارف اسلامی است.

وی افزود: ارزیابی مکرر مفاهیم اعتقادی و اخلاقی برگرفته از منابع حوزوی از کارکردهای تقریب و وحدت بین دو مرکز دانشگاهی و حوزوی از جمله اقدام های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان، با بیان اینکه ضیافت اندیشه یکی از راه های ایجاد گفتمان بین دو قشر دانشگاهی و حوزوی است، در طول سال جلسه های دانش افزایی با حضور استادان در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی برگزاری جلسه های دانش افزایی را سبب ایجاد زمینه فکری و هم اندیشی بین دو قشر حوزوی و دانشگاهی دانست و گفت: جلسه های دانش افزایی در مناسبت ها و ایام مذهبی با حضور مبلغان دینی اعزامی از قم در فضای خوابگاه های دانشجویی در زمینه برطرف کردن شبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گیلان برگزار شده است

9 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گیلان برگزار شده است