مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:572014-12-22سياسي

فرمانده ناحیه مقاومت بوشهر خبر داد آیت الله صدیقی سخنران مراسم 9 دی در بوشهر


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: در آستانه 9 دی و با هدف سخنرانی در همایش بزرگ 9 دی، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران به بوشهر سفر می کند.

- " از بوشهر، عبدالرضا دشتی ظهر امروز در نشست با مسئولان سپاه شهرستان بوشهر، افزود: حماسه 9 دی تجلی قدرت خداومند متعال بود که در حضور آگاهانه، با بصیرت و هوشیار مردم در این روز بزرگ ظهور و نمود پیدا کرد.

دشتی اظهار داشت: مردم ایران با بصیرت و آگاهی خود نشان دادند که هرگاه انقلاب و نظام به حضور حسینی و حماسی آنها نیاز داشته باشد، همانند هشت سال دفاع مقدس به موقع و گسترده وارد عمل شده و حمایت خود را تا پای جان به نظام اعلام می کنند.

دشتی خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و فعال مردم در صحنه های مختلف به دشمنان نشان داده است که مردم ایران حمایت خود را از انقلاب، نظام، دستاوردهای انقلاب و ولایت فقیه را با هیچ چیز دیگری معاوضه نخواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر تصریح کرد: در آستانه 9 دی و با هدف سخنرانی در همایش بزرگ 9 دی، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران به بوشهر سفر می کند.

دشتی با اشاره به اینکه در هفته بصیرت برنامه های مختلفی صورت می گیرد، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه هایی با عنوان 9 دی، نشست های روشنگری و بصیرت و همایش بزرگ 9 دی از جمله برنامه هایی است که در این هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناحیه مقاومت بوشهر خبر داد آیت الله صدیقی سخنران مراسم 9 دی در بوشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بوشهر خبر داد آیت الله صدیقی سخنران مراسم 9 دی در بوشهر